Vi former morgendagens merkevarer

Ved å kombinere merkevareanalyse med strategisk design og forretningsutvikling bistår vi ambisiøse selskaper med å definere, implementere og lede merkevarer på kryss av selskap, organisasjoner, porteføljer, og ansatte – nasjonalt og globalt.

 

Analyse

I en kombinasjon av kvalitativ analyse og data-drevet innsikt, kartlegger vi gapene mellom merkevaren, ledelsen, ansatte og markedet. Denne metoden legger et faktabasert grunnlag for beslutningstaking og posisjonering, samt å identifisere driverne som definerer merkevaren for langsiktig suksess.


På tide å snakke om deg? Ta kontakt. Combined Shape

  • Brand Audit
  • Porteføljeanalyse
  • Vurdering av merkeverdi
  • Posisjonering og konkurrentanalyse
  • Merkevare- og forretningsanalyse
  • Kategoriinnsikt og -analyse
  • Kundereiseanalyse
Strategi

Ved å kombinere visuell tenkning med strategisk retning, kan vi definere fundamentale byggeklosser som former rammeverket for din merkevare. Slik muliggjøres merkevaren for meningsfulle og verdifulle relasjoner, for å sikre fremtidsrettede og bærekraftige merkevarer.


På tide å snakke om deg? Ta kontakt. Combined Shape

  • Merkevarestrategi og -plattform
  • Posisjonering
  • Design strategi
  • Merkevaredrevet forretningsutvikling
  • Porteføljestrategi
  • Merkevarearkitektur
  • Rebranding og debranding
  • Navn og tekstuell identitet
Identitet

Ved å oversette merkevarestrategi og -konsepter til visuelle uttrykk, skaper vi et sterkt fundament for å sette merkevaren ut i livet. Slik kan den visuelle identiteten muliggjøre utviklingen av en solid merkevareplattform som skaper sterke merkevareuttrykk og opplevelser – i alle faser av kundereisen. 


På tide å snakke om deg? Ta kontakt. Combined Shape

  • Visuell identitet
  • Designsystemer
  • Merkevarearkitektur
  • Konseptutvikling
  • Prototyper
  • Digitale designkonsepter
  • Web og applikasjonskonsepter
  • Utvikling av merkevareelementer
  • Brand Guidelines
  • Kommunikasjonskonsepter
  • Opplevelsesdesign
Opplevelse
Holistisk merkevareledelse er essensielt for å bygge sterke og verdifulle merkevarer. Ved å integrere og aktivere merkevarestrategi og identitet i alle touchpoints, hjelper vi deg med ønsket forretningsvekst. Og samtidig bli elsket av både kunder, ansatte og andre interessenter. 

På tide å snakke om deg? Ta kontakt. Combined Shape

  • Gotomarket strategi og aktiviteter
  • Kommunikasjonsstrategi
  • Markedsføringsstrategi
  • Designledelse
  • Identitetledelse
  • Implementering av ledelse og merkevareregler
  • Historiefortelling
  • Innholdsutvikling
  • Byråledelse
Se vårt arbeid
Combined Shape
Combined Shape
Se flere caser Combined Shape