Hvordan ser de på merekevareledelse i energibransjen? Sammenhengen mellom energi og merkevare, trender, utfordringer og muligheter fremover var blant noen av de mange temaene som ble diskutert.
Charge Energy Branding er den ledende konferansen for energiselskaper og fremtidsrettede markedsførere som søker kunnskap, inspirasjon og nettverk for å transformere en vare til en merkevare. Sjekk ut nettsiden for mer informasjon, innhold og fremtidige arrangementer.
Vi har samlet alle intervjuene her, så len deg tilbake, slapp av og nyt showet!
Dr. Lawrence Jones
VP International Programs, Edison Electric Institute
Colin Mangham
CMO og co-founder, Morpho Energy
Carolyn
Head of Brand, Trustpower
Matt Teske
Founder & CEO, Chargeway
Laurent Schmitt
Head of Utilities and European Developments, dcbel
Karl Villanueva
Co-founder og CMO, Ostrom
Fridrik Larsen
CEO, Brandr and Founder, CHARGE Energy Branding
Daniela Sellmann
Global VP & Head of Utilities, SAP
Rishi Dhir
Head of Strategy EMEA, Siegel+Gale
Diana Kladova
Head of Communication, DTEK Grids
Mark Cloosterman
CEO, VIM Group
Koenraad van Hasselt
Senior Expert Public Affairs & Comms, TenneT
Caroline Kamerbeek
VP Marketing, Communications & PR, DNV Energy Systems
Kevin O’Donovan
Technology Evangelist
Rune Kirk
CEO, KIRK + THOMSEN
Alex Trembath
Head of Communications, International Hydropower Association (IHA)
Halla Hrund Logadótti
Director General, Orkustofnun
intervjuer nedenfor eller klikke her.