Kom i gang med AI.

I en verden hvor kundenes forventninger øker, er produktivitet avgjørende. Derfor tilbyr vi en praktisk AI workshop for deg som vil effektivisere innholdsproduksjon.

Du får en hands-on innføring i verktøy som vil forenkle din hverdag som markedsfører.

Bli med på workshop: AI i Praksis

Datoer:

LIVE
4.januar 2024, 10-14
11.januar 2024, 10-14

DIGITALT
Vi tilbyr også en digital versjon av workshopen. Kontakt natalie@thebrandproject.com for å avtale en dato.

Her får du en skreddersydd innføring i verdens mest avanserte verktøykasse som er tatt i bruk av miljøer og eksperter verden over. Etter kurset vil du kunne bruke ai-verktøy som garantert endrer din hverdag til det bedre.

Generativ AI introduksjon (10:00 – 10:30)
  • Velkomst
  • Innledning til Generativ AI
  • Forståelse av grunnleggende konsepter
  • Bruksområder innenfor markedsføring
ChatGPT (10:30 – 11:30)
  • Demonstrasjon av ChatGPT-plattformen
  • Tekstgenerering i praksis
  • Muligheter
Lunsj (11:30 – 12:00)
Midjourney (12:00 – 13:00)
  • Demonstrasjon av Midjourney-plattformen
  • Bildegenerering i praksis
  • Teknikker for optimale resultater
Canva som integreringsverktøy (13:00 – 14:00)
  • Introduksjon til Canva Magic Switch
  • Muligheter
  • Praktisk øvelse

Hvor:   Hoffsveien 40B, Hoff Hovedgård, Oslo (Skøyen)

Når: Se datoer over.

Pris: 4500,- eks MVA per deltaker inkl. lunsj.

Ta med din egen PC eller mac! Vi jobber sammen «Live».

Dersom datoen ikke passer og dere er mer enn fire personer, kan vi tilby skreddersydde kurs på andre datoer for større grupper. Ta kontakt med natalie@thebrandproject.com for å høre om mulighetene.

Ledergruppe som skal lage en strategi rundt AI? Sjekk ut denne DISRUPT WITH AI workshopen istedenfor.

 

Meld deg på kurset den 20.12.23.

Kursholdere

Robert Leinders-Krog

Robert er en av de ledende strategiske merkevarerådgiverne i Norden. Han har ledet en rekke globale merkevare og posisjoneringsprosjekter de siste årene, og er spesialist på internasjonale industri- og teknologiselskaper. Han er kjent for å kunne løse komplekse merkevare- og forretningsutfordringer, og er i front på å implementere ai i komplekse organisasjoner.

Carina Åkredalen Løvbræk

Carina har en strategisk tilnærming til merkevarebygging, teknologi og mennesker. Hun tror på å bygge sterke og bærekraftige merkevarer i et stadig skiftende digitalt landskap. Carina jobber i skjæringspunktet mellom design og strategi og skaper vekst gjennom å utvikle de digitale merkeopplevelser til merkevarene.

Natalie Norton Bremer

Natalie er ansvarlig for de store prosjektene hos oss, samt driver analyseavdelingen. Som analytiker jobber hun med merkevareposisjonering og markedsoppfatning, samt implementeringen av ai i større organisasjoner. Hun fokuserer på å etablere klare roller for virksomheter i et fragmentert og konkurranseutsatt globalt marked. Natalie bruker sin strategiske tilnærming både innenfor lokale, og internasjonale prosjekter.